Fuji, Presentjakt & Andar i glas.

Jag har inte skrivit någonting på ett tag inser jag nu när jag skriver lite. Hade "utvecklingssamtal" igår med Alle då hon även bjöd på lunch. Hon hade skrivit ett helt A4 papper med bra saker... Oj! Jag visste verkligen inte att det finns så mycket positivt att se hos/med mig. Har ju så svårt att ta åt mig, men nu har vi pratat ut om det iallafall, och jag vet vad som krävs av mig för att få stanna kvar.

För övrigt så gjorde vi nästan ingenting igår på jobbet. Chefen lekte i Photoshop och jag stod i kassan. Hihih... roligt roligt! Gjorde en liten tavla till Sandra med bild på Triton också, det var typ det enda. Sen träffade jag Sandra efter jobbet och vi åkte och fixade presenter till Svärmor.

Vi gjorde anden i glaset i förrgår. Mikke var med också... Blev helt olikt vad det brukar vara, men det får man väl räkna med när man ger sig in i en sådan sak. Det är ju trots allt ingen lek, utan en andlig seans.

Idag ska jag till arbetsförmedlingen, har möte med min arbetspsykolog. Vi ska gå igenom lite saker och kolla upp hur det går och sådant, brukar tycka det är dötrist, men nödvändigt. Sen ska jag åka till Tuna Park med lillebror. Och ikväll är det IDOL!

Vad händer för er idag?

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0