Bra!

Idag var jag på praktiken till stängning. Skönt att vara där, inte tänka, känna, utan bara vara och göra sitt jobb typ. Anki och jag hann med rätt så mycket där på slutet, och intressant att se hur det går till att byta papper, och byta till aps osv... även stängningen var intressant. Nu vet jag hur man gör! Mycket teori och mycket pedagogik. (Det heter väl så eller?) Sen tog jag det lugnt, blev lite tvtittande och lite annat....

Gick och mötte mamma och så. Nu sitter jag hemma och försöker hitta bilder på min bil, eftersom jag ska sälja den! Eller en gammal klasskompis ska kika på den i morgon, för övrigt så fick jag nytt tillstånd idag. YES!

För övrigt så framkallade jag en bild till Kicki idag, och en nyckelring till mig själv. Så lovely! <3

Hittade en gammal dikt eller låt jag skrivit, på en skiva.... jag tror jag vet vem jag skrev den till.

"when words they stare you in the face
when you longing for an other place.
where noone in this world could replace you.
I told you everything of my childhood.
You didnt walk away, i thought i´d loose you forever.
But you stayed here, throuh the way...
And i trust you. 

Well, now i miss you like crazy
now i wanna hold you in my arms.
now everything is spinning around me
and im standing in the middle.

Now i want you more than ever
you think i am so clever
i didnt understand.
and now i dreaming...

All i want is you"

<3 Jag älskar dig, Sandra Marie Berglund. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0