Avslutat kapitell i mitt liv.

Då blev vi färdiga med lägenheten. Det känns både sorgligt och skönt, men mest skönt faktiskt. Nu kan jag lägga det bakom mig, det tillhör nu mera mina minnen, mitt förflutna. Nu tänker jag släppa taget om det, och gå vidare med mitt liv.  De var fina människor som fyllde mitt liv med kärlek, men nu måste jag släppa taget. - Har fått köra bil hela dagen! Det var kuligast av allt! Sen bar vi på en massa tunga kartonger och grejer idag, jag och pappa. Det var mindre kul.

För övrigt vann jag idag på häst. Hihih. *glad*

Ska boka in mig hos Ellinor snart. Då blir det rena kropp och sinne minsann! =) Nu ska jag ta mig en dusch och koppla av. Får la se om jag åker över till min älskling när jag är klar. Saknar henne så.


Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0