Att slänga en förmögenhet, men att räddas av en ande.

Nu när jag skriver blogg så är det rejält ösregn utomhus. Tur att jag sitter inne i köket och myser framför fönstret och är torr. Haha. Idag var jag i farmors lägenhet och rensade lite mer. Vi blev lite rikare än tidigare (säger inte summan). hihi. Pappa tänkte slänga massa kläder och så ramlade det ut ett sånt där kuvert som man har fotografier i framför fötterna på pappa, han blev skiträdd såklart när han såg vad som låg där i. Nu tror han på "spöken/andar" För han tror att farmor kastade fram den till honom. Hihihihi. Sen släppte pappa av mig hos Sandra och jag tog min cykel och drog ner på stan och så hittade jag en ubersöt klänning på H&M som fick följa med mig hem (som jag ska ha på min kusins konfirmation på söndag), och ett linne också. (Kolla bilddagboken) Och så fyndade jag ett läckert halsband på Gina Tricot som hade kostat 199kr , för bara 20 spänn! Jääävlar alltså. Hihi.... flyyyyt idag liksom.


fyfan vad det regnar idag allså. Shiiiit. Mysigare kan det inte vara. Nu vill jag ha en påse lösviktsgodis och en dricka, och min flickvän vid min sida att gosa med framför en film eller två. Myyyyyyyys <3

En helt underbar dag, mitt dåliga humör försvann och jag blev gladis istället. Tack Farmor. <3

Ha en trevlig helg.
/ Joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0