Strike a sunday.

Idag mår jag inte sådär jättebra faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Känner mig lite bakis idag, fast att jag inte drack så mycket igår. Trött som ett sepe, och saknar sötnosen som fan, önskar jag kunde ta mig dit och krama sönder sötot.  Åkte och handlade idag med mamma och brorsan, äntligen har vi kylen och frysen full med mat. Helt underbart! =) Har legat och sovit typ hela dagen och ändå känner jag mig inte tillräckligt utsövd. Jag känner mig känslig och grinig idag. Ont i magen har jag också, tjejvecka på ingång. Gosh....

Saknar mitt gosehjärta som fan, önskar jag mådde bättre nu bara. Förlåt....hade sett fram emot att träffa er idag.




Läste precis din blogg älskling, kul att du blir lycklig av mig.
- Säg mig, vad gör jag för att ständigt misslyckas så hårt?
Gosh vad jag blir ledsen, fan vad det känns.
Jag kommer aldrig vara tillräckligt bra för dig va? ;'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0