Nattblogg.

Det var himla längesedan jag skrev en nattblogg och kände att det passade rätt bra för en nu när jag ändå inte kan sova. Det är svårt att sova helt ensam helt plötsligt en natt, när man är van att sova med sin älskling. Dessutom kan jag inte stänga av datorn förens Windows Defender har scannat igenom hela min dator. Så jag sitter just nu och pratar med  några msnkontakter och lyssnar på låtar från 2001. Man blir väldigt sentimental och så... men det hör väl till livet antar jag.

Satt och funderade på att vissa människor gör livet så svårt för sig själva, och jag förstår mig inte riktigt på det. Som folk till exempel som nojar upp sig för minsta lilla sak, som i att skriva  - folk kan sitta i timmar och tänka ut jättenoga vad de ska skriva så det blir rätt innan det skickar meddelanden på MSN, medan jag (och många andra) skriver det vi har på hjärtat och så får det bli som det blir, ingen big deal, medan det kan bli värsta ångesten för andra om man ångrar det man skrev. Är det någon som hänger med vad jag snackar om?- Bry er inte så noggrant och va inte så petiga, det går ju att rätta till och förklara för andra vad man menar om man inte fattar, varför göra en liten sak så stor i onödan.

Bara en tanke. - Som jag tänkt mycket på flera år.
Tänk inte så mycket. Våga leva!

Hoppas att min scan på datorn är färdig snart så jag kan försöka sova. Börjar få ont i ryggen av att sitta vid datorn. Saknar min underbara älskling så mycket att jag snart blir ledsen. Jag är så lycklig över att vi har varit tillsammans i 14 månader!Längtar sååå efter henne just nu! - I morgon.. då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0