Home again.

Nu sitter jag hemma igen. Känns lite konstigt men skönt att vara hemma. Saknar ju Sandra något otroligt. Men vi ses ju i morgon igen! Var en trevlig kväll faktiskt. Mycket folk kom hem till Sandra, och vi två och Micke tittade på Sanningens ögonblick. Hahaha. Och Mia&Klara såklart! Hihi. Det var trevligt.

För övrigt har jag inte så mycket att säga. Vore kul med en motionscykel eller ett träningsband (?) att gå på. Såg en hel del fett på vissa platser idag när jag provade kläder på stan. Inte kul... Bleh.

Nu saknar jag min älskling jättemycket! 
Skulle inte tacka nej till att sova brevid henne i natt.
Så underbart <3 Älskar dig så dockan min! <3
All my love.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Liz

Du kan följa med mig och träna på Friskis & Svettis. Jag ska köpa ett gympakort ^_^

2009-03-09 @ 11:34:13
URL: http://lizzah.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0