Duktig, men till vilken nytta?

Igår fyllde min värdefullaste skatt 21 år. Vi var och bowlade i bowlinghallen hela stora gänget! skitroligt! Hihi, nu är hon lika gammal siffermässigt som jag! Men inte så länge till för jag fyller om drygt en månad! Mohahahaha! Om nu någon kommer ihåg när. Inte så säker längre. Men men... idag vaknade jag upp brevid min älskling, helt underbart! Var tänkt att vi skulle dragit till rekryteringsmässan men det blev visst inte så. Men jag kämpade som en galning för att få ut min meritförteckning och så... kul. Vad ska jag göra med den nu då? Ska till kuratorn idag, känner egentligen inte för det, för det gör mig 100kr fattigare och jag har ingen lust att babbla idag, om någonting alls.

Tänkte ta mig en sväng ner på stan, hade varit kul att gå ut med triton med älsk, men hon frågade inte ens om jag ville följa med. Så jag får väl göra det jag alltid gör. Göra saker på egen hand. =/ lite tråkigt... Men jag ska inte klaga. Sen, jaa... det är torsdag och det händer inte så mycket på torsdagar.  Ska spela mig ett billigt tottospel idag, kanske vinner lite cash.

Vore inte helt fel. Sen ska jag boka tid hos Medium E igen. Nu ska jag ta och kosta på mig en medialkurs. Dessutom behöver jag få av mig en del andar som hamnat fel. (för folk som inte fattar vad jag snackar om, skit samma!)


Älskar dig älskipääälsk <3 (om du nu läser min blogg).

Ha en fin dag! Hitta ett jobb vettja! Tjaoo!

Kommentarer
Postat av: dockan

jag trodde inte du hade tid o följa med ut för du stressade så mkt med ditt cv ju. <3

2009-03-05 @ 14:25:38
Postat av: dockan

sen kan ju alltid DU fråga om inte jag gör det :P

2009-03-05 @ 14:26:18
Postat av: Liz

Men! Varför gick ni inte på rekryteringsmässan? Jag hittade massa intressanta yrkesutbildningar att söka.

2009-03-06 @ 10:29:31
URL: http://lizzah.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0