Bra, eller nått?

I dag tappade jag bort min dyraste ägodel. Min mobiltelefon. Har aldrig varit mer vettskrämd än sådär, tur som FAN att den återfanns och att någon var snäll och lämnade in den! JISSES! Får ont i magen bara av att tänka på det.

Idag har jag fått nog av de där andarna som "fastnar" hos mig. Jag vill inte mer!!!! Så jag fick hjälp och nu blir det jobbigt... men bättre det än att ha ont i magen och ända ut i själen hela tiden, nejtack, det håller på att göra mig galen.  Men innan jag fick veta det så var jag och handlade med mamma och syster. Köpte födelsedagspresent till de där två 1åringarna. =)

Saknar DIG nu. =/ vill krama dig badly! <3
åh, vad jag har ont  i magen. Vill inte...måste jag ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0