Åka bil är kul.

Varför vill du ha mig? - en fråga som ständigt kretsar i mitt huvud numera.

Har varit en helfull dag idag. Har käkat våfflor idag, och åkt bil fram och tillbaka, hahaha backspegeln lossnade så vi fick åka till pappa och låta honom fixa, sen har det städats. Nu är jag trött som fan skulle gärna vilja gå och lägga mig. Vill ta ett bad först bara, fan vad skönt att lägga sig i ett bad och bara koppla av.

Jag saknar DIG som fan nu. - Jag vann 170 kr idag på Dagens dubbel. Yeey.

Nu tar jag nya steg. Folk lever ju på sina sätt och jag finner inget annat sätt än att göra likadant. Påverkar det någon om jag börjar nu? Jo. Det kommer det göra, men jag har inget val. Måste få leva mitt liv.

Ta en Riesen och var glad.
Tjolavippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0