Svalboviken igår, tunapark idag.

Igår kväll följde jag med Ebba och hennes familj till svalbokviken och grillade. Såå mysigt där ute, synd att inte min älskling var med, hade varit ännu roligare då!

Idag har jag och älsk varit i tunapark och så. Sen fick jag vätskebrist och mådde apa. Min hjärna ville inte fungera, skitläskigt verkligen! Orkade inte prata. Nu har jag druckit mycket vatten så nu mår jag bättre. Sov inte så mycket i natt heller, men det får jag lov att göra i natt, hoppas jag sover bättre då. Just nu är min älsk på ica och fikar med johanna, vi sitter och väntar på henne, så vi kan börja äta. =) Hihi, var hemma en snabbis och hälsade på ungrarna. De var så glada att se mig... hihi.

nu ska jag vänta lite till på älskling, sen ska vi äääntligen äta. <3
blä för DENNA värme.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0