Städa.

Idag har jag varit ute med Triton tidigt på morgonen, i regnet!! Sen har jag somnat om tättintill min fina älskling! Mysigt värre, sen gick vi upp och käkade frukost, snart därpå käkade vi lunch med mamma. Efter det åkte vi till lidl och jag köpte svingoda kakor, och så åkte vi och släppte av syrran och lämnade Sandra och Triton hemma hos dem. Sen åkte jag och lillebrorsan till landet och städade så gott vi kunde... det blev rätt ok. Sen köpte vi lite käk och lagade till hemma.

nu har jag tittat på miami ink och hunnit duscha. Mår inte så bra i magen, men det är en vana numera. Får leva med det...Så jävla påfrestande, tappar inte livslusten LITE när man har sådär ont i magen JÄMT! =/ Men så mycket kanske jag inte skulle berätta..... sorry isf.

Hade velat hinna till min älskling nu. Men klockan flög iväg och nu går det inga bussar. Det är ju helg, det tänkte jag inte på... Damn...

Nu ska jag ta en macka och te, och krypa ner.
SAKNAR DIG ÄLSKLING! <3

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0