Sjukling

Gick och la mig runt 12 tiden igår kväll. Vaknade klockan 4 i natt och bara kunde inte sova!! Hade så fruktansvärt ONT  i halsen, kunde inte ens svälja. Så jag fick lite smått panik och gick upp. Satt uppe till 9 i morse, sen gick jag och la mig på soffan och somnade, vaknade klockan 12 med feber och ännu mer ont i halsen. PANIK! Det är ashett ute också. Så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen....

Så åkte älskling och hennes familj till sundbyholm och jag sitter helt ensam hemma. Skittrist verkligen. Ville följa med, men jag straffades med att bli sjuk. Vågar inte gå ut ens... vill inte bli sämre.

Fanockså! :( hatar livet mitt skapligt mycket just nu. Skulle va skönt att dö nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0