Nattblogg.

Nu till kvällen har jag plockat upp lite i mitt rum, rensat min tvätt och fått det fint och trevligt på mitt datorbord. Mycket skönt! Har fyllt i lappen som jag ska lämna in i morgon och så upptäckte jag pengar på mitt konto. Vad skönt det med! Tack för den liksom! Hihi. Synd att de försvinner nu bara... Hm. Vad har mer hänt sedan sist jag skrev? Jo vi spelade Buzz förrut, pappa hade köpt ett nytt spel, min syster ska numera kallas för "räkan" av mig.... hon tycker att man kan göra kötträtt (kotlett?) av en räka. HAHAHA!

Har laddat upp lite bilder på min bilddagbok. Det blir ju inte av längre. Har ingen ork eller lust längre. Känns inte så viktigt att alla ska veta vad som händer i mitt liv längre... var roligare förr. Men men.. nu kommer nya bilder iaf. =) enjoy!

Saknar min Sandra som är på landet! <3 *tänker på hela tiden*

Just ja, i natt sov jag bäst. Var mycket längesedan jag sov så bra och skönt som jag gjorde! Och igår med. <3
Nu orkar jag inte skriva mer, ska gå och krypa ner i sängen. Helt nöjd med dagen!

Ha det så bra! Så skriver jag mer någon annan dag!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Liza

Wiie, då får jag pengar av dig alltså?

Btw, jag tryckte faktiskt på feeeeeeel! ;P

2009-06-10 @ 00:50:50
URL: http://lizzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0