Nattblogg.

Jag kan inte sova, har så ont i magen :/ jävla urinvägsinfektion, OCH magkatarr, dessutom är jag lite besviken på någon som jag trodde kunde bättre än så. Träffade på en person idag som inte "var sig själv" (utan att säga förmycket) vad ska man säga liksom... Anyway. Träffade de där personerna idag som jag inte kan prata med ;P haha... roligt. (ingen fattar vad jag snackar om, som vanligt) Ska göra i morrn med, sen ska jag ut på landet till min sköna böna som jag älskar mer än allt annat på jorden! 

GAAAAAAAH SAKNA! <3<3<3<3<3 Blev lite ledsen i ögat när hon inte kom hem, men vafan... hon kommer hem i morrn och då fan ska jag sova med henne, den saken är klar! Önskar att hon var vaken nu så jag kunde prata i telefon ett tag så jag kan sova.... 

Tack för idag!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0