Vilken dag!

Idag var det äntligen skönt väder, tyckte jag iallafall när jag vaknade och gick upp. Lite regn hade fallit och det var inte sådär galet varmt som det varit i några dagar nu. Så jag tog på mig mina nya jeans som jag fyndade igår i sthlm för 199kr. Ringde arbetsförmedligen och sen drog jag ner på stan och handlade nya inside på apoteket. Sen gick jag till ming palace och köpte lunch och åkte hem. Sen skulle vi dra och hämta mamma (var det tänkt), och värmen hade kommit tillbaka så när jag kom hem satt mina jeans ganska slickat på benen, tur att jag fick av mig dem. Bara att byta till klänning istället och åka iväg. Vi drog till Elgiganten först och jag köpte lite tvättmedel och en bordsfläkt, nu ska jag få det svalare! Så detså.

SEN åkte vi och hämtade mami på jobbet och åkte raka vägen hem till syrran och emil på fika. MUMS vilken god tårta hon hade gjort! SVINGOD! <3 sen spelade vi lite bowling på deras wii. Och så när vi tjejer skulle spela så dog tvn så det var bara att kasta bort den och åka och köpa en ny. HAHA! skitroligt, emil tyckte att de skulle åka på en gång och köpa en ny så jag och mamma och brorsan hakade på. Sen shoppade jag ett linne idag på gina för 60kr och en hårfärg för 49.

Nu är jag äntligen hemma och jag är skittrött. Vi ska snart käka, tänkte om vi skulle köra en omgång Buzz. Sen så blir det en kul kväll.. ellerhur älskling?

Känner saknan i hela kroppen idag. Jag saknar er (ni som finns i mitt hjärta) ååwh. EM jag saknar diiiiiiiig massamycket, vet att du är med mig men gaaaah.!

Ha en bra helg!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0