Till min förvåning!

Vaknade i morse av att en hund luktade allmänt hund och var i mitt ansikte och av att världens vackraste ängel tittade ner på mig när jag öppnade mina trötta ögon! Vilken vacker syn! Trodde först jag drömde, sen såg jag att det var min Sandra, min älskade flickvän. Gick upp och käkade frukost och drog iväg på en cykeltur tillsammans med hjärtat till Ica. Där jag sa hejdå för en stund och åkte hem och kröp ner i sängen för att sova till halv elva då våra bästa år börjar, innan det tittade jag en liten stund på Knight rider! Älskar den gamla serien!

I väntan på lunch (är inte van att äta frulle klockan åtta) eftersom jag var så hungrig, tog jag mig en cykeltur till Ica för att köpa kakor. Då såg jag den där vackra personen sitta i kassan (!!) Hihi, de där ögonen! Det där glada leendet! ÅH. Jag är så förbannat kär i dig gullunge!

Ringde till dem där två ställena jag ville jobba på idag, och det första behövde ingen personal nu, men kanske till hösten, och det andra stället behövde ingen personal nu men tog emot praktikanter till hösten. GAAAAH! NUDÅ?

Hursomhelst. Nu ska jag cykla ner på stan och möta min syster! Och sen ska jag träffa den lilla systern, och senare ska jag vara med min älskling <3

Ser fram emot helgen.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0