Sun is love.

Idag har jag och lillebror varit på landet och ätit mc donalds och solat! Jag fick äääntligen mina glaaaas! Lila, jättefina är dem! Fast maten kostade 128kr! Men vafan, vad gör man inte för sin bror och för lite glas? Tihi. Jag är inte den snåla sorten! Sen kom pappa ut dit och skulle vara precis där vi låg och solade, för att ta bort massa ogräs och sånt, så vi flyttade på oss, irriterande! Sen när han var klar där så skulle han absoluuut vara där vi var igen. Herregud! Sen fick vi njuta av tystnade och solen en liten stund innan han skulle ha på radion och alla maskiner, gräsklippare och sånt. Men sen kom regnet så vi åkte hemåt. Hämtade min cykel i årby och åkte hem.

Nu börjar kvällen närma sig, den där jobbiga tiden... då man tänker och har sig. Jag känner en jättestark saknan inom mig, som får mig att kunna börja gråta på en millisekund! Dessutom har jag så tråkigt. Ska nog krypa ner i sängen och slänga på nån film eller nått. Har ingen lust eller ork med någonting idag, känner mig fett deppig. =/

Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0