Nattbloggar lite igen...

Har varit i tunapark och i folkesta idag med Ebba och Cajsa, och så ungarna... var kul, längesen jag köpte så mycket saker som jag gjorde. Sen köpte Ebba guitarrhero worldtoure (?)  som vi spelade, skitkul!

Sen träffade jag äntligen min älskling! SAKNAT SOM FAN IDAG! Och på tal om henne så sitter jag nu och toksaknar henne igen,längtar tills vi kommer hem i morgon från Stockholm så jag kan få krama och pussa på min fina fina älskling igen!!!!! Sjukt stark saknan! Det är jobbigast att sakna någon när man vet att man inte kan träffa en.... än när man kan det men inte gör. Hursomhelst så försökte jag möblera om i mitt lilla minirum idag, men det gick åt skogen så jag fick (trots denna värme som gör mig illamående) ändra tillbaka som det var, och det blev bara stökigare. Blä... skiter it nu.

Älskling, jag saknar dig som fasen! Vill inte sova ensam i den här värmen, utan dig. *önskar du var här vid min sida*

Godnatt gott folk, nu ska jag försöka sova i denna värme. Och Tack Ebba för den här dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0