Latmask. HAHA!

Idag är det tisdag, vad händer då? -  Inte så mycket! Låg i sängen massa länge idag och slappade och tittade på tv, sen kände jag världens saknan! Funderar iallafall på att dra ner på stan en stund, måste åka förbi Ica också och träffa älsk (sakna som faan!!) Ska försöka göra någon jävla nytta nångång! När jag nu orkar, jag är en sån latmask. Haha!

Min frukost består av ett stort glas nyponsoppa. Nyttigafialotta! =D

hoppas att babylove får sluta tidigare idag *hålla tummarna*
Nu ska jag höra av mig till lilsis, 

För övrigt, fan vad töntigt att ta bort mig från vänlistan på facebook för att jag har flickvän! Tack för alla år av vänskap. Kul att en sån grej ska avskräcka en.... idioter!

Pussochkraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0