KARLSSON!

Har inte gjort så mycket idag, var och hälsade på mitt hjärta idag på jobbet en pytteliten stund, sen åkte jag, mami och bror till Strängnäs för att handla lite på KARLSSONS. Och det gjorde vi också. Jag köpte lite grejer, och så köpte jag en ny kudde på jysk! Sover gudomligt med dem. (har en sån hos Sandra som jag fick av svärmor) sen bjöd mami oss på Mc Donalds och sen åkte vi hem igen.

Sen har jag inte gjort så mycket. Stod inte ut med stöket så jag städade i mitt enormt MINSTA rum ever! Sen satte jag mig här vid datorn och nu längtar jag efter min gosigos! <3 Vi ska åka ut på landet till Anette och titta hur det ser ut där ute nu.

Blir en ny layout här sen. Så ni vet.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0