Fullt schema för dagen!

Idag har jag tydligen ett stort schema för dagen, hälften har vi redan avklarat. Vi har varit på landet och plockat jordgubbar, sen åkte vi till folkesta och jag gick in på Rusta och letade matta, men jag hittade ingen jag ville ha. Sen var vi på stan innan det, och åkte till torshälla och hämtade syrran och sen vidare till ica maxi och handla. Snart ska vi åka hem till moster och fika, de ska åka bort i morgon, och så åker pappas ungerska kusin hem senare idag (inatt) så vi ska säga hejdå till dem och ge dem lite grejer vi köpt. Som är totalt svenskt. =)

Seeeen i kväll ska jag ääääntligen få spendera tid med min älskling som jag saknar helt GALET mycket! Längtar som fan!

Skriver kanske mer senare. Lägger ut bilder sen i bilddagboken! 
Ta hand om er!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0