Fästingar, inte mina favoriter.

Vaknade på fel sida i går morse. Fyfasen! Vaknade runt åttatiden av att det kröp någonting i min panna, det visade sig vara en fästing. Så jag tog bort den, och när jag såg att det var en färsting, kastade jag den så den hamnade på Sandras kudde. Sen kröp det en fästing på mitt innerlår, undet täcket! Så jag tyckte inte om en viss hund den dagen, usch vad jag tyckte illa om honom. Fästingbäraren som absoluuut var tvungen att sova i sängen. =/ Så kände jag då, dessutom vaknade jag på fel sida så är jag inge rolig, och absolut aldrig rolig om jag inte får vakna på rätt sätt och drömma färdigt, vilket jag då inte gjorde. Så jag och hjärtat gick in och duschade bort alla fästingar och bädda rent i sängen och var vakna. Sen kom anette ner och åt frukost med oss och så...

Idag mår jag lite bättre, eftersom han är nybadad och har inga fästingar nu. Känns tungt att älskling går till jobbet och inte jag på mornarna, även fast jag gör henne sällskap till jobbet. Jag är så rastlös för jag har ingenting att göra då. Alla jag känner jobbar ju eller är bortresta.

Idag har jag iaf (trots att jag känner mig sepetrött och trots att jag int hinner med kroppens rörelser som hjärnan delar ut) så var vi på Tuna park, kyrkogården, och ica maxi idag. Nu känner jag när jag skriveratt min hjärna hänger inte med så jag måste logga ur... och lägga mig och vila. SHIT vad äckligt jag mår! Hjärnan och kroppen kopplar inte som de ska =/

allt sker i slow motion.
Längtar tills klockan är 18 och älskling slutar <3

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0