Ett jävla Svin liksom...

Jaha ska man behöva vacinera sig mot den skrämmande svininfluensan eller? Jag blir nästan irriterad på folk som säger att den inte är farlig, ni vet inte det?! Jag ska fan ha ett vaccin och så är det, då får det kosta vad det vill.

På tal om något annat så vill jag att Micke ska ringa mig ang. jobbet!! och så vill jag vinna pengar på hästar för det behöver jag! Frågan är om man ska satsa de sista 7kronorna på en billig DD och välja ut hästarna noggrant? Det här börjar ju bli löjligt. Jag har inga pengar att leva för, ingen har tid att umgås med mig, och jag börjar bli deppig för att jag är arbetslös. Inte nog med det så börjar pappa bråka med mig,efter så mycket som jag varit där för honom! Det är tacken. Så jävla otacksam! Blir så less.... nejdå, tillbaka får man ett elakt sms som verkligen är kränkande!

"Bry dig inte om det " är lätt att säga - Jo, jag bryr mig visst. För det där gick rakt in i hjärtat och skar sönder en bit.

- Gick upp med Sandra i morse klockan 7 (fast hon började 9) och åt frukost med henne och tittade på tv tills hon skulle gå, sen gick jag och la mig i min säng och sov. Vaknade lagom till våra bästa år och sen käkade jag mat, har så jävla ont i magen. Behöver besöka en läkare för en grej.... får ta det senare. Inte så akut.

Saknar dig nu, ska du veta... så jävla jobbigt utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0