Duktig flicka!

Jag saknar min Sandra!!!!!!!

Men men... hursomhelst. I dag kom min syster och hennes emil hem till oss och åt mat, och jag ska träffa svärmor klockan tre för att åka till tuna park. Hon är så söt som skriver och frågar om jag vill följa med. Hihihihi. =) Då blir jag glad.

Tror jag tar mitt pick och pack ikväll och sover ute på landet. Utan massa datorer och tv-aparater och skit. Bara jag själv och tystnaden. Tror det kan vara bra för mig. Men vi får se... Måste planera lite känner jag.

Idag har jag varit värsta duktig, sökt skitmånga jobb! Fick nån typ av motivation som kommer från (vart?) Dessutom så hittade jag ett jobb som sångerska, till ett sånt typ av band jag vill sjunga i. Hoppas de hör av sig! Sökte tjänsten som skoförsäljare och lite ica jobb och sånt... Försökte även mig på det där förskolejobbet jag hittade. Hoppas jag får nått. I morgon ska jag ringa till Micke också och höra om jobb/praktik.

Kanske så vågar jag hoppas =)

Just nu saknar jag ihjäl mig, älskar dig så obeskrivligt mycket mitt hjärta! Du är i mina tankar hela tiden, jag tittar på klockan hela tiden och tänker och kommer på... och nej... och .. ja. du vet. *Sakna och längta*

Nu ska jag sätta in löshåret och sminka mig, sen blir det att cykla till svärmor <3
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: D

Jag älskar dig! <3

2009-07-20 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0