Plugga.

Idag har jag inte gjort så mycket. Tittade på en tråkig film idag, och så tittade jag på lite serier. Tog fram böckerna och läste lite men inte så mycket som jag hade önskat att jag skulle orka. Nu sitter jag här och skriver blogg och saknar min älskling så himla mycket! Jag är så himla kär <3

Men hon slutar snart ju ^^, YEEEY! <3

Jag känner att jag behöver finnas för min "lillasyster" just nu. Hon behöver mig badly, men jag vet inte om jag ska ta första steget eller om jag ska vänta tills hon ber mig om hjälp?! Känns som jag behövs just nu. gumman om du läser, så finnas jag här för dig, du behöver bara säga till så hjälper jag dig med allt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0