Nothing done today.

Idag har jag inte gjort så mycket nyttigt. Jag fick (mot min vilja!!) gå upp klockan åtta i morse, vilket jag tycker är hemskt, rent utav plågeri för en kvällsmänniska. Men jag gjorde det ändå, och cyklade iväg till vårdcentralen där jag träffade min kurator. Sen åkte jag hem och blev liggandes i soffan hela dagen med mitt varma täcke. Kände mig sjuk.. orkade inte röra en muskel. Men jag lyckades äta mat och nu har jag ont i huvudet...

Väntar på min syrra nu, som aldrig verkar dyka upp och jag är ivrig att åka till min flickvän som jag saknar så gaaalet mycket! Men vi ska tydligen åka och handla och då vill jag följa med ju. Måste hinna till moster med kameran och laddaren också, men laddaren är hemma hos min baby.. Damn.

Hoppas allt löser sig.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0