Hade kunnat haft tur.

Om jag hade gjort som jag trodde att jag hade gjort så hade jag varit 13.400kr rikare nu. Men fan vad förbannad jag blev när det inte var så som jag trodde. Idiot. Och så ska alla andra påminna en om att man är idiot. Känns så skönt. Då hade det känts ännu skönare om bara jag vetat om mitt misstag och sen ingen big deal. Hatar när saker ska kretsas vidare bland andra som inte har ett skit med saken att göra. Och ska börja ösa åsikter. Åt helvete med det! Pallar inte! Vill inte höra!

Men 17 kr vann jag iaf, plus DD som var 27 i odds.

Jag mår inge bra idag, gjorde i morse och på dagen, men nu på kvällen känns det skitjobbigt, jag vill gråta, känner hur det stiger mig över huvudet snart, "nånting" som vill komma ur mig, jätteofta. Grejen är den att jag vet bara inte "Vad" det är som tynger ner mig hela tiden, som skriker i mig, och som får mig att må som jag gör nu. Den enda känslan jag får när det händer är "fan, vad jag vill prata av mig med nån jag kan lita på just nu" men sådana människor finns det inte, eller så finns dem, men har varken tid eller lust att bry sig. (nu tar väl alla åt sig antar jag och blir sura, bara så onödigt för ingen vet om jag skriver om nån speciell eller allmänt)

Behöver en stund att komma ner på jorden nu. Känns som jag reste iväg nånstans idag.  Dessutom var jag ute och körde bil idag och klarade av motorvägen trots att hjärnan och kroppen ville annat. Tack Pappa för all hjälp, jag klarade det!

Blä blä blä
Nu saknar jag min älskling. =(

Kommentarer
Postat av: dockan

men då skulle du ju inte sagt till anette, för du vet ju att hon säger... det spelar väl ingen roll om du skriver om nån speciell eller inte? för nån finns det väl? :|

2009-01-31 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0