Grattis Syrran.

Grattis till min syster som fyller 24 år idag.

I dag gick jag till kyrkan, för att de läste upp farmors namn. Nu kan jag släppa taget lite till... det går framåt. Skönt. Sen är jag väldigt irriterad på att må såhär som jag gör nu. Det är som att allt tar över. Jag kämpar som fan. Det är svårt just nu. Känns nästan som att jag måste ta den där medicinen varje dag, hela tiden, snart tar jag hela burken... GAH bara jag slipper må såhär..


I said ... Release me
Cuz im not able to.


Ska hem till min syster klockan fem och fira henne sen ska jag inte göra mer.  Jag vill rymma, jag vill rymma ut ur min kropp. Jag vill inte må såhär mera, vill inte ha mer panikångest, vill inte behöva käka medicin. Tror det är dags att släppa ut känslorna och acceptera att hon är död. Nu fattas det väl bara att jag blir deprimerad. - No, will not happen.

Hoppas att mitt hemska humör försvinner så folk kan tycka om mig. Jag är hemsk idag. Jag vet, förlåt. =/ kan inte hjälpa det.
Tjao.

Kommentarer
Postat av: Liz

Tack! :D

2009-01-04 @ 14:28:10
URL: http://lizzah.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0