Duktigt.

Klev ur sängen i morse runt 11 för att äta frukost, fanns ingenting som jag ville äta, för det växte i munnen på mig vad jag än såg. Så jag kokade mannagrynsgröt som var bra längesen jag åt. Och sen tittade jag lite på operah och blev sängliggandes till 15-15;30 nått. Då gick jag ut och köpte en pizza. Och värmde den, då ringde min älskling och var glad och kom förbi för att hämta mig, var hos henne en stund innan jag skulle iväg och plugga. Nu saknar jag henne mer än nånsin, Jag älskar när hon visar sådär mycket att hon är kär i mig, kan inte beskriva det i ord, men det känns verkligen, och det syns. För hela hon är helt gosigt underbar. Ögonen gnistrar. Hon blir världens kramgoaste människa. I love it. <3

Jag är så kär, och jag är inte den enda märkte jag idag ;P

Nu har jag varit och pluggat och jag är jävligt stolt över mig själv. För jag klarade B provet av A - B - C- D ! Den du. På en enda lektion också. Faan vad jag är bra!

Nu ska jag njuta av min goda Proviva Jordgubb, och min nybakta baguette. 
Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0