Begravning.

Min älskade farmor, Elisabeth Lakatos är nu nerhissad under jorden. Det känns helt sjukt, att jag verkligen aldrig mer får se henne, krama om henne, se henne skina av glädje och känna av hennes kärlek något mer. Aldrig igen... Det känns helt konstigt. Jag är jättekänslig idag, även om det inte märks av hela tiden. Men det är kanske inte så konstigt. Jag har hållt detta inom mig så himla länge nu. Och nu mår jag illa, pga psyket.

Jag är just nu hos min älskade underbara och superduperfina älskling, som är en helt fantastisk flickvän! <3 får sova med henne i morgon så jag kan nog klara av att sova hemma i natt. 

Kommer bli en hel del tårar innan jag lär somna i kväll.
En tung dag, as hell, kan jag lova er! Fyfaan alltså.

 


 


Jag saknar dig farmor och jag längtar till den dag jag får träffa dig igen. All min kärlek till dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0