Skit också!

Den här dagen är inte min bästa vän! Trots det har jag gjort en del bra saker. Jag har tränat mig svettig idag! Go ME! Och så har jag gjort andra bra saker, så jag klädde mig ovanligt fint idag, för att jag kände att jag var värd det. Men det gjorde ju inte mig gladare idag för det. Följde med Sandra till landet för att lämna av bilen, och så åkte vi in igen, så jag hann inte äta någon lunch idag, (vilket är katastrof för mig!) så jag fick slösa mina sista pengar åter igen på att köpa en Pizzajävel! Jag är så jävla less på att ständigt få gå och köpa mat för mina sista pengar, alla pengar jag äger! Det känns inte så himla kul. För det är aldrig någon annan som lagar mat, och är jag hos Sandra får jag köpa pizza varje gång! Känns så jävla surt alltså, börjar tröttna som fan på det! 

Jag försökte komma iform, äta nyttigt  äta regelbundet osv... men inte fan går det nu, när det är såhär. Gosh... är så irriterad.

dessutom är det iskallt ute. Och jag har för lite kläder på mig, och det får jag GÅ hem i, för jag var snäll nog och följde med älskling hem till henne. Hade ju gärna sluppit behöva gå hem, men å andra sidan är det en promenad i plus. Så... det kan jag väl lika gärna gå med på!

usch vad jag låter gnällig idag, men jag är inte på humör. inte ens idag, kunde jag vinna på DD. SUR JAG BLIR!
Så.. Bajbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0