NEW SONG!

Drömde att jag värsta rockstar i natt, och låten jag uppträdde med var värsta bra. Så jag tvingade mig själv att vakna för att memorera låten, visst blev det inte exakt lika bra som i drömmen, för det fattades ju massa. Men jag spela in det jag kom ihåg och fan... det kan bli nått! ^^, hihi.

Idag ska jag ner på stan med älskling, hon ville inte riktigt göra nått på stan mer än hämta sin post, och jag vill gå runt på stan så jag kan ju iallafall träffa henne en stund. =) Sen väntar jag på att pappa ska höra av sig. Och så väntar jag på sms från Johanna ifall hon skulle komma hit eller ej. 

You cant read on my...... pokerface.

En promenad skulle sitta fint nu. Yeeah. =) Saknar min baby.

 

 


 Hade fel. För hon hade andra planer tydligen och missförstår mig. Så nu sket sig hela min dag, och humöret sjönk. Mysigt värre.

GAH! Får jag skrika nu?


Kommentarer
Postat av: Liz

Äsch! Fortsätt ha en bra dag, man måste kunna leva sitt eget liv också ;)

2009-02-09 @ 14:23:02
URL: http://lizzah.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0