Dunderförkylning.

Hej! Idag mår jag inte alls bra kan jag ju berätta. Vaknade i morse med världens ont i halsen, i näsan och otroligt jobbiga hostningar. Då förstod jag; jaha, jag är förkyld. Fan också! - Livet är inte så kul när det ständigt är krämpor kring mig. Men men, livet går ju vidare såklart! Så pappa fick åka till apoteket åt mig idag och köpa halstabletter! Och mina planer för dagen gick åt h*lvete... inte så kul.  Men jag och älsklingshjärtat spelade våran v75 tillsammans idag,och hon åkteut på landet med sin familj och jag sitter hemma (snarare ligger, som jag gjort hela dagen) och är sjuk. Usch.

Nåväl, tittade på dokumentären om Britney Spears idag. Intressant faktiskt! Sen tittade jag och lillebror på travet, åt mat som jag lagade, spelade en omgång Buzz och sen tittade vi på postkodsmiljonären och sen melodifestivalen, och nu går hot chick på tvn.

Saknar min älskade flickvän så himla mycket idag! Skulle göra vadsomhelst för en enda liten puss och kram. GAH! Så dumt att jag inte kan träffa henne nu när jag är sjuk. Vill inte smitta ner henne! SAKNAA! <3 (om du läser älskling, jag tänker på dig och jag saknar dig som faaaan!)

Nu ska jag ta en kopp honungsvatten sen titta klart på filmen, sen sova.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0