A day.

Igår kväll hjälpte min älskling mig att fatta ett beslut och verkligen hjälpte. Det kändes så otroligt skönt! Tack älskade hjärtat för det, du anar inte hur mycket det betydde för mig! - Så idag gjorde jag det vi pratade om. Känns bra nu.

Tog bussen ner på stan idag och gjorde mina ärenden, sen gick jag hem till min älskling <3. Vi tog bilen och åkte ut på landet för att umgås en stund med Anette, Robert och Linus. Vilket var väldigt kul idag, hihi.  Vi fick mat också, och det var kalasgott, jag lovar. Muuums. Älskling, vi måste också göra så gott kött?! Sen åkte vi till Ica Ekängen och handlade och så fick jag skjuts hem.

Sen har det inte hänt så mycket mer idag. Vann plats på 7an i sista DDloppet. Hihi. Nu sitter jag och toksaknar min älskling och jag vet att hon gör samma sak. Jag längtar tills min onda cirkel försvinner så jag kan må bra igen. Jag ska bryta den, jag lovar.... en vacker dag så.... snart förhoppningsvis. Är så less på att det är som det är med mig nu. Hoppas jag blir bättre snart. I need it!

Nu ska jag ladda ner nått kul. Sen ska jag väl så småningom (när halsbrännan är borta och magen slutar retas) kan sova.

SAKNAR MIN ÄLSKLING! <3 ÄLSKAR DIIIIG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0