vilken härlig dag

Vaknade i mitt kalla rum runt nio i morse,ville bara ligga kvar i min varma säng, som för övrigt kändes väldigt ensam och tom... eftersom Sandra inte låg vid min sida. Men jag snoozade lite och gick upp och kokade ägg medan jag klädde på mig. Nu sitter jag vid datorn och väntar på att klockan ska bli mer, så jag och Sandra kan dra ner på stan!

Blir väl luncha på stan, leta sista julklapparna och sen gå till mitt roliga jobb. Jag kan inte beskriva hur mycket jag verkligen trivs. Både med personalen och arbetsuppgifterna och kunderna, allt! Jobbar 14:00-20:00 idag! Så det blir ju lite pengar, hihihi.

Igår köpte jag min efterlängtade kamera! Har lekt med den hela kvällen, eftersom jag var hemma i går efter jobbet. Har jag tur så vill Sandra att jag ska hem till henne i kväll. Vi får la hoppas.

För övrigt tänker jag inte tillåta mig själv bli ledsen, besviken eller sårad. - Så ni vet.

Puss från Tuss!


Kommentarer
Postat av: olof

god jul sötnos

2009-12-23 @ 17:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0