Stängning all by myself

I morse åkte jag och Sandra ut till landet för att leka lite med Triton och Nemo, och hälsa på Anette och Robert såklart. Vi spelade lite kort, lagade mat och jag dammsög lite åt dem. Var där en stund, tog med mina klädpåsar som jag hade sedan jag rensade garderoben totalt igår. Blev inte så mycket kvar, och skönt är väl det. Anette blev skitglad och jätteivrig och började leta i påsarna på en gång. Roligt att kunna glädja någon annan med saker man har....

Fick skjuts av min helt otroligt underbara älskling ner på stan (till jobbet) och när jag kom in så berättade E och A att maskinen är dum idag och inte vill printa ut korten som vanligt... så vi får gå bakvägen, jaja tänkte jag... går väl som det går. Men det gick bra. Läskigt att jobba ensam dock. Shit. - och jag behövde verkligen gå på toa. tjiii fick jag.

Sen kom iallafall min bror och hämtade mig från jobbet (TACK MIN ÄLSKADE LILLEBROR!) uppskattades verkligen! Åkte hem, hämtade Ebbas (och mina gudbarns) julklappar och åkte över och lämnade dem på kanske 5 minuter, kändes så oartigt men vi hade bråttom.... åkte därifrån och in på målet för att köpa käk. Sen åkte vi hem.

Sen har jag bara varit hemma tills Sandra hade slutat. =)
Nu sitter jag hemma hos henne och äter yogurt och skriver bloggish.

I morgon är det sista dagen på år 2009. Det känns både bra och dåligt.

PUSS från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0