friday...

Jaha, så var det redan fredag igen, var inte längesen vi satt framför tvn och röstade på Calle som vinnare i Idol 2009! Nu är det ny fredag och jag sitter hemma och har megatråkigt verkligen, det enda jag känner hela tiden är hur jag saknar min flickvän. Hon slutar typ nu, och jag vet inte om jag bör åka hem till henne eller stanna kvar hemma och gå till jobbet härifrån i morgon. Hon börjar ju 7 ändå. Sen ska hon ju inte vara med mig i morgon på hela dagen så det känns så onödigt på något sätt, jag plågar mig själv bara...

Men fuck... det är tungt att känna sig halv. Fredagsmyyyys ska det ju vaaraaa! =/

Vad ska jag göra i morgon? ;/
Idag har jag iallafall varit i Tunapark med mami och broren, träffade sis där också. Åt jättegod mat och sen kikade jag på julklapp till Sandra, men jag hittade ingenting. Får ta mig tid någon annan dag.

I morgon ska jag jobba! 12-17 Sen blir det väl att hitta på nått?

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0