A lot has happen

Har inte skrivit på ett tag, har haft fullt upp med att fira jul och annat... Igår kom det en liten hundflicka på besök som en dam hade hittat i en snödriva, där hon låg och frös, så vi fick ta in henne till "oss" och ringa polisen. Vi hittade ägaren till slut. Tur det. Innan dess var jag på ikea och lite sånt, hittade äntligen min ögonskuggepalett som jag önskat mig i julklapp! Finaly!

Idag ska vi åka och lämna triton till Anette. Han ska bo där... det känns både skönt och lite smått sorgligt. Men det är bäst så för alla.

Tack förresten alla för era fina julklappar! Jag vet inte hur jag ska kunna tacka er! Jätteglad!

Igår kväll när vi var ute med Triton så hittade jag en femtiolapp på marken, jippi! den ska jag spela på V75 för på Lördag! Det är då jag ska bli riiiik!!

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0