Toppen!

Nu sitter jag och mumsar i mig en mockaruta och njuter av varje tugga. MUMS!

Jag var på stan idag och gick in och träffade Ebba, tog med mig två mockarutor till henne, hihi. Hennes syster var jättetrevlig tycker jag, och min raring hade pratat gott om mig precis innan jag kom, så jag ska få lära mig hur det fungerar där och så, (förstår ni vad det betyder??? *blink*) Så då blev jag glad!

Sen drog jag hem, spelade en billig totto, men jag vill ner och spela en till. Tänkte vänta tills Sandra kommer hem, vill inte lämna Triton ensam mer idag! Jag är så glad idag! Hihihi.. Allt har gått bra idag, nästan!

Provade skinnjackor idag på stan, på cubus, bikbok, och hm. Men den finaste var den på Cubban tror jag =)

 
Cubus


Bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0