Surt sa räven!

Ingen sömn i natt då jag höll mig vaken för att kolla så T sov i sin egen säng och inte i min. Var som en gående zombie idag, tills jag fick i mig mat och lite vila. Sen har jag och älsk varit hos hennes mami och M och hälsat på och skjutsat dem till t-hälla och sen åkte vi hem till mig och käkade tacos tillsammans med lillebror.

Igår var jag och baby på ÖB och jag handlade bara onödiga saker där. Fan vad surt att upptäcka idag att chokladen var gammal och att jag köpt en film (jag trodde var på svenska) på norska. Visst är det text och så men fan vad jobbigt! Onödigt bortkastade pengar =/

Nu sitter jag här med ont i magen, hela jag har svullnat upp pga mensen som dessutom ger mig fruktansvärd mensvärk. Just nu vill jag läggamig i babyloves säng och sova. Inte här hos mig.... =/

Nåja.
Godnatt på er! Och Grattis till Bili som fått sig en dotter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0