Räkmacka!

Mår mycket bättre nu än vad jag gjorde imorse!

Idag har jag varit duktig, var hos P med J och pratade och planerade lite kring den 13 Augusti. Och stipendium utdelningen. Efter det bjöd han oss på svindyra räkmackor, men den var svingod må ni tro! Efter det gick jag en bit med J och följde henne och M till busshållsplatsen, sen åkte jag iväg till körskolan och gjorde en deal. En som jag mår mycket bra utav. Kände mig jätteduktig när jag fick därifrån! Hihi.

Åkte ner på stan en stund men det var så tråkigt så jag åkte hem och nu sitter jag här med färg i håret, har precis färgat utväxten, ska bara vänta på att få skölja ur färgvätskan. Min bror gör tacopaj som vi ska äta snart också. Längtar efter den! Mumsigt värre! Ikväll ska jag följa med S till F&F. Hihi.

Hade en riktig mysig helg! Tack för den älskling, du är helt underbar! MIN<3

Ha en fin dag!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0