Mycket vandrande, fotvärk och jobbiga men älskade ungar, och bästa vännen!

Uppföljningsblogg på dagen!

Har precis ätit mat med min älskling, innan dess var jag och Ebba på Ica Maxi och handlade med barnen, och jag träffade Denise där! Jätteroligt! Det var en kamp för sig att hanskas med Agnes men det var ändå kul. Sen så har vi varit på stan idag också, Niklas var med också. Vi gick runt stan med Ebbas systers systemkamera och fotograferade lite saker. Käkade på Mc donalds gjorde vi också, mest för att barnen skulle få i sig lite mat. Sen träffade vi Senita och hennes barn i stadsparken och tog med dem och gick till SMAK och käkade glass och så. Sen drog vi till radermachersmediorna för Ebba skulle fota lite, och till Rothoffsparken där barnen lekte i parken och sen drog vi hemåt till Årby igen... vi har alltid gått ner på stan från årby, runt i hela stan, (och då menar jag verkligen hela stan typ) och tillbaka. Har lagom ont i fötterna nu.

Tack älskade Ebba för en fin dag! Hoppas du inte blir sjuk!
Nu ska jag och älsklingshjärtat (som jag förövrigt har saknat oerhört mycket idag!) titta på en film som kommer på tv snart som heter Linas Kvällsbok.

Ha det så bra!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0