Mockarutor och Mensvärk.

Igår kväll bakade jag mockarutor. Det känns kul att baka och göra nått kreativt nångång.
Sen blev de skitgoda också, och det var ju bara ännu bättre!



I dag ska jag ner på stan och fixa en massa ärenden, sen till doktorn. Just nu sitter jag och lyssnar på min sura mamma som bara klagar och gnäller på en massa onödiga saker, och så har jag en fruktansvärd mensvärk. Sitter och väntar på att Ebba ska smsa mig också. Men just nu känner jag för att fixa någonting att äta. Senare idag ska jag läsa lite i boken och koppla av, det behövs. - Men det bästa jag kan göra just nu är att stänga dörren om mig så jag slipper lyssna på mammas sura röst ute i köket. Allt är ju tydligen pest och pina numera inklusive jag och broren. =/



Syster min? Vill du hjälpa mig med designen på min blogg? <3

Ha en fin dag allihopa!
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0