Fattiglapp!

... och så kom pengarna idag. Usch. Fortfarande inte hela beloppet. - Jag får så ont i magen! Jag vill kunna ge mamma hela summan som hon ska ha, nångång! Jag börjar snart känna mig skitdum, men vad ska jag göra? kan inte påverka det där mer ändå. Och så sitter en viss person med massa pengar och kan inte ens dela med sig! Så jävla dåligt!

Nu ska jag ner på stan och träffa Ebba. Hon ska låna systemkameran av sin syster och sen ska vi fota! Eller hon ska ;) Nu ska vi titta på våra bästa år iallafall...

Hatar att vara fattig. Hur lever man på 600kr på en månad? =/

PISS!

Kommentarer
Postat av: Liza

Du får väl ge mamma hela summan ändå fast du inte får full utbetalning.



Jadu, vissa lever ju för mindre än 600 kr i månaden kan jag tala om. Vi får inte över någonting efter alla räkningar och utgifter.



:)

2009-08-25 @ 23:03:17
URL: http://lizzah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej men skillnaden är att du har flyttat hemifrån!

2009-08-25 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0