konsert

Vad händer idag då? Jo, jag skulle behöva ta mig ner till arbetsförmedligen och få ersättning för resan igår, och så skulle jag vilja spela på tottosar och gå lite på stan. Kanske ringa och kolla jobbet jag vill ha som jag sökte. Sen ikväll är det konsert på stålfors som jag ska lyssna på. Min äldsta kusin har konsert. Inte missa!

För övrigt. GAH, Jag ÄLSKAR DIG! <3 hihih.

För övrigt. Allt jag säger är tydligen bara fel. Du blir sur för precis ALLT. Jag hatar när du gör så, när du bara går...

Puss och godkväll.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejhej fin blogg :D

Vad gör du då?

Kommentera gärna min blogg! :D<3

www.micah.blogg.se

2009-04-22 @ 14:14:10
URL: http://micah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0