Glad påsk.

Vissa beslut har gjorts av oss, och jag måste säga att jag mår fan inte bättre av dem, snarare värre. Men det var jag som kom "upp" med dem, så jag borde inte klaga. Det blir bara jobbigare och jobbigare. Får bara mer och mer ont i magen. Well well, idag kändes det som jag greps av panik, jag fick ingen luft, ville fly, men inte pga besluten, utan något annat. Kände mig så jävla konstig ett tag. Vad kom det ifrån liksom? Var det ens "mitt" "inte bra mående" =S Som tur var så pratade jag av mig med mamma och då kändes det lite bättre. Det känns så svårt när farmor inte lever, påsken kopplar jag ju alltid till henne. Jobbig dag idag.

För övrigt var vi på landet idag och solade, spelade guitar hero och umgicks, och i morgon är det min och sandras 15 månaders dag. Då ska vi vara där ute igen. - För övrigt var vi nyss hos hennes pappa på påskmiddag, mycket trevligt! Sen tog vi en promenad hem till henne (!!!) med hennes bror som gjorde oss sällskap (trevligt!)


Älskling? - Fan vad jag älskar dig! Du vet det va? <3!!!!!!!!!!!! För övrigt, GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0