Aj min rygg.

Jag har ont i ryggen, kan knappt gå. Vet inte vad som har hänt! Hoppas det går över snart iaf. Ska inte gnälla mer om smärta! Hihi. :P

Alltså. Vissa personer är ju bara för mycket ibland, snacka om att provocera en till vansinne. Förstår inte vad jag har gjort egentligen? men men, försöker ignorera det totalt. Men ibland är det svårt, blir så irriterad och så, men det är väl bara att svälja och gå vidare. but still.... Jisses.

Igår pratade jag och älskling ut om en massa saker, nu känns det bra! Var väl inte så svårt? =) Idag kommer mina kusiner hit och fikar med mig. De kom inte när jag fyllde så de kommer idag, ska bli massa kul! Idag händer väl inte så mycket mer vad jag vet, ska försöka ta mig ner till arbetsförmedligen och prata lite idag bara, sen försöka ringa ett jobb jag sökt och kolla om de läst min CV.

(Idag skulle jag vilja spela in lite. Amanda? Vill du göra en låt med mig? <3)

Jag saknar min flickvän! <3 all min kärlek på dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0